Het Belgische familiebedrijf Twenthe Group ontwerpt en produceert bedlinnen en huishoudtextiel.
En dat doen ze al 2 generaties lang met veel passie. Geen wonder dus dat ze enkele jaren terug kozen voor de merknaam ‘Passion’. Elk jaar brengen ze een reeks nieuwe collecties op de markt, dikwijls in samenwerking met gastontwerpers. Tijdloos design, uitgevoerd in topkwaliteit textiel is daarbij altijd de rode draad. Het merk was al snel succesvol en wordt ondertussen over heel Europe verdeeld. Door die groei werd ook de nood aan een nieuwe visuele identiteit duidelijk – een project waar we ons bij Flink met plezier in vastbeten.
In een eerste fase pakten we de merkarchitectuur aan en werd ook het assortiment verder gestroomlijnd. ‘Passion’ werd omgedoopt tot ‘Passion Home linen’ om zo meteen duidelijk naar de core business te verwijzen.
Enkele historisch gegroeide productlijnen en submerken werden ook allemaal onder ‘Passion Home linen’ samengebracht. Resultaat: een duidelijk gestructureerde productgamma en heldere merknaam.
Streelzacht beddengoed om in weg te dromen, zalig malse badhanddoeken om je af te drogen na een heerlijk bad: pure verwennerij die we visueel vertaalden door te kiezen voor dromerige beelden en een pastel groen als basiskleur. Het logo hielden we bewust ingetogen: subtiel minimalistisch met de PH initialen als logobeeld.
De nieuwe huisstijl pasten we toe op alle communicatie uitingen van naamkaartjes tot een uitgekiende set templates voor de verschillende verpakkingen. Ook de verzenddozen, labels en een set ’thank you’ kaartjes voor de online verkoop mochten niet ontbreken.